Verblijf in Eden

16 november 2012 - Eden, Australië

Dag 7

Al weer een week op pad, dus vonden we het tijd worden voor een rustdag. Niet helemaal, want er moest ook nog even gewassen worden. Ondertussen konden we andere zaken regelen zoals geld pinnen, de rookwaar op peil brengen enz. Het zonnetje liet zich ook even van de beste kant zien. Eerst een wolkeloze hemel  met een fantastische temperatuur, helaas gevolgd door dikke wolken, wind en kou. Zo’n temperatuurshock maken we thuis zelden mee. We zijn nu ook allemaal clublid van de Eden Fishermen’s Recreation Club LTD. Geworden. Niet dat we een keuze hadden maar wellicht noodzakelijk indien we een ton zouden winnen bij de gokkerij die hier met de paplepel wordt ingegoten..

We zaten ook te wachten op de bel die ons te kennen zou geven dat er een groep walvissen in de baai zou bevinden. Helaas heeft die voor ons niet mogen luiden… Eigenlijk wel jammer want dit zou  voor eerst onze laatste dag aan de kust zijn.

Vandaag hebben we ook met weer met Gerard Landewee gesproken. Hij gaf ons een aantal goede tips die we zeker gaan opvolgen.

’s Avonds hebben we weer goed gegeten en naast de inheemse bevolking ook met een paar Belgen gesproken. Dit was alweer het einde van dag 7.

1. Maria en Bennie:
    16 november 2012
    En heren, de was droog gekregen ;-)?? En heb ik het goed begrepen, er is daar een sprankelend uitgaansleven? Super om jullie zo te volgen, maarre...... durf het bijna niet te vragen............ hebben jullie ook nog foto's???
    lieve groet vanuit het verre kikkerlandje,
    Maria
  2. Maria en Bennie:
    16 november 2012
    Ja, foto's gezien. Leuk!!!

Grijns
  3. Collega's Leidekkersbedrijf Koenders:
    Hallo heren,

Leuk die verhalen! Blijven wij ( onder werktijd.....) ook nog een beetje op de hoogte van wat onze Harrie uitvreet.
    Harrie (t. L.) wij willen je alvast Van Harte feliciteren met je verjaardag morgen!!! Als jij er in Australië één op drinkt zullen wij dat hier in Neede doen.
    Geniet nog van de komende weken en van alles wat daar te doen en te zien is. Kijk je daar nog een beetje uit naar werk....... zodat wij met de hele club 's winters 3 maanden naar Australië kunnen????? Wel een beetje rekening houden met de prijs natuurlijk.

Groeten,
    vanuit Neede
  4. Han en Fam ten Elsen:
    16 november 2012
    hallo Heren een fijne tijd en leuk jullie verhaal te lezen , maar wel braaf een beetje wassen
    wie bedenkt dat --jij bennie hihihihi of moet je dat van de harrie's
    harrie ook van onze kant alvast proficiat met je verjaardag en daj der maar volle mag drinken samen --good vieren . Proost .
  5. Joanita:
    17 november 2012
    Hallo heren aan de andere kant. Zo te lezen is er van alles te zien. Kijk goed uit aan de linkerkant van de weg. Leuke foto's maar ik zie jullie er weinig op!!
    Harrie proficiat.

groeten uit Rietmolen
  6. Annie:
    17 november 2012
    Harrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijne dag en wij zullen vanavond alvast een borrel op jou verjaardag drinken.
    Groeten van alle Gerla's
  7. Maria en Bennie:
    17 november 2012
    Hey jarige Bekshof, van harte gefeliciteerd en heb een super dagje.
    Groetjes, natuurlijk ook van de kinderschare