Candakearls

7 juni 2015 - Rietmolen, Nederland

Hallo allemaal,

Na zo'n twee en een half jaartje te zijn weg geweest komen wij nu terug met nieuwe avonturen. Deze keer gaan we voor de verandering in plaats van naar het oosten naar het westen... De grote plas over.. Onze tocht gaat van het westen van Canada naar het oosten. Startend in Vancouver en eindigend in Ottawa. Vandaag gaan we onze plannen concretiseren. Om al een beetje in vakantiestemming te komen en alvast aan te sterken voor de zware reis, gebeurt dat bij Cafe van Otten onder het genot van een biertje en een barbecue. Deze keer gaan we met ons vieren en dan kan het niet anders dan wordt het ook vieren... We hebben wilde plannen en zullen u natuurlijk als we daar op 26 juli aankomen weer uitvoerig van op de hoogte houden. We hopen dat jullie ons weer middels dit blog gaan volgen en veel plezier mogen beleven aan de ervaringen, indrukken en al het moois dat we hopen mee te maken.

Sluit nu af met de woorden: Wie hebt ter zinne an en bunt ter eigenlijk ok al kloar veur.

Groeten Harrie, Harrie, Marcel en Benny

1. Herman Maas:
    23 juli 2015
    We wensen jullie alvast een goede reis toe.
    Geniet van Canada. In het westen van het land is het erg droog en hier in het westen is het prachtig zomer weer 25-30 graden met af en toe een bui.
    We kijken er naar uit om jullie te ontmoeten als je in Ottawa aan komt.
  2. Leo en Ria:
    23 juli 2015
    Heel veel plezier allemaal en een hele goede vlucht.Geniet ervan.
  3. Eric & Angelien:
    26 juli 2015
    Goede reis en veel plezier pas op voor de beren
  4. T meenhuis:
    26 juli 2015
    Goede reis en een fijne tijd in Canada
    Groet Theo en Gerda
  5. T meenhuis:
    Veel plezier gr.Theo en Gerda
  6. Eric v.:
    27 juli 2015
    Kearls volle schik.en volle plezier
  7. Bennie en Gonnie:
    27 juli 2015
    Heel veel plezier allemaal.
  8. Gerco:
    27 juli 2015
    Maak er mooie weken van met elkaar
  9. F Gorkink:
    28 juli 2015
    Goede reis ,en geniet er van .
    Gr.Tiny en Frits.
  10. Richard en Marian:
    30 juli 2015
    veel plezier en geniet ervan richard en marian
  11. Petra brummelhuis:
    1 augustus 2015
    Dus net naar jullie Blog gekeken.

Ne hele goeie reize, en daj moar fol seen mag.
    Ik kan so op disse maniere oeteindelijk ook het land bekieken duer Reetmolse ogen.
    Tony & Petra