Arrival

10 november 2012 - Brisbane, Australië

Hallo allemaal,

Had vanmiddag een reisverhaal geschreven maar niet opgeslagen dus... Tja, het zal wel de jetlag zijn... Vliegen is erg leuk maar zo lang... Het goede eten aan boord maakte veel goed. Dubai schijnt erg mooi te zijn. Helaas hebben wij in ons vier uur durende oponthoud niets van kunnen zien want we konden de luchthaven niet uit en het vele glas was bedekt met ondoorzichte folie.. De vlucht van Dubai naar Brisbane was voor onze begrippen wat aan de lange kant. Onderweg hebben we nog een omweg gemaakt omdat er een onweersbui ons pad kruiste. We hebben gisteren op de veilige landing wel een paar biertjes gedronken. Een goed te drinken nat dat de naam xxxx gold draagt.

De temperatuurshock is erg beperkt gebleven doordat het hier op het moment regent. Onze zonnecremé kan dus nog even in de tas blijven. We hebben zo ook nog geen last van heimwee....

Vandaag hebben we een spiksplinter nieuwe auto gehuurd en hebben al meer aan de linkerkant gereden dan we ooit hebben gedaan. Helaas heeft het ding geen navigatiesysteem zodat we aangewezen zijn op de eigen telefoon, die we overigens ook al voorzien hebben van een prepaidcard.

Morgen gaan we naar de Goldkust. Men zegt dat het een hele verrijking is. We zullen zien... Daarna trekken we zuidwaarts verder ... Waar naar toe? No idea.. We zien wel.

Tot de volgende keer,

Groeten Harrie, Harrie en Benny

1. Reislogger:
    14 oktober 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Leo en Ria:
    6 november 2012
    Benny we wensen jullie een hele goede reis en een mooie ondernemende vacantie.
    Gr Fam Leo en Ria
  3. Martin en Margriet:
    8 november 2012
    Hallo Benny en de rest van het reisgenootschap, wij hebben jullie even gevolgd via de cockpit van het vliegtuig. Leuk dat je dat even zo gedaan hebt.
    Wij wensen jullie allemaal een heel goeie vakantie toe, en we blijven op de hoogte van jullie avonturen:)
  4. Martin:
    9 november 2012
    Hallo Benny en reisgenoten...Hoe was de vlucht en ben je nu op de plek.....Ga heel erg genieten en doe de groeten aan de Harrie's......
    Veel plezier
    De Dwarsjes
  5. Leo en Ria:
    10 november 2012
    Hallo Benny en Harrie 's
    Een goede reis gehad een hele zit voor dat je op bestemming bent.
    Gr Fam Leo en Ria
  6. Bennie en Gonnie:
    10 november 2012
    Hallo wereldreizigers,
    Een hele fijne vakantie gewenst. Maak er iets moois van.
  7. Henk en Marcia Dwars:
    11 november 2012
    Hoi Benny en reisgenoten!!

Fijn dat jullie de lange reis achter de rug hebben.
    Dan heb je ook wel een biertje(s) verdiend!!
    We wensen jullie veel plezier,geniet ervan!!!

Groetjes vanuit Rietmolen!!!
  8. Kay en Anouk:
    11 november 2012
    Hé Pa, Benny en Harrie,

Jullie hebben al leuke foto's erop gezet! Pa, de korte broek staat je goed hoor!!

Wel jammer dat het nu nog regent, maar jullie hebben nog even te gaan dus die zon komt wel!

Ik hoop dat jullie het ontzettend mooi hebben en dat het alles en meer is wat jullie ervan verwachten!

Groetjes van Anouk en Kay
  9. Laura:
    12 november 2012
    hallo vakantiegangers.

ik denk dat het weer wel beter word, en dat die zonnebrandcreme wel van pas gaat komen.
    Pa, ik hoop dat je genoeg hebt aan die nicotinepleisters en kauwgom. dit is een mooie manier om af te kicken!

heel veel plezier, en hou ons op de hoogte!
    tot 5 december,

groetjes laura
  10. Han en Fam ten Elsen:
    13 november 2012
    Hallo Benny en Harrie's
    ho geet het met jullie , en hoe is het met de leu door --al mooie biezondere leu gezien
    en drink een lekker pilsje op z'n tied en geniet

groetjes Han en miene fam