Kippa Ring Village

2 december 2012 - Redcliffe, Australië

Dag 24

Dat we ons al “echte Aussies” voelen hebben we ook laten merken. We hebben vandaag, zondag eens een keer helemaal niks gedaan dan alleen maar een beetje luieren in het Kippa Ring Village Motel. Dat moest eigenlijk ook wel want de hitte liet niet veel meer toe. Het halen van een paar kleine boodschappen zat er nog net in. Je ziet op zo’n dag ook heel weinig mensen in vergelijking met de andere dagen. Deze hittegolf zijn zij ook direct na de winter nog niet gewend. Dit gaf ons wel ruimte om de vele foto’s die we hadden gemaakt (jullie hebben daar nog heel weinig van gezien) eens op meerdere plekken op te slaan. Wat zou het zonde zijn deze plaatjes te verliezen…Natuurlijk kun je veel vertellen over deze reis maar de foto’s zijn de kapstokken waar je ze aan op kunt hangen. De films die we gemaakt hebben helaas een extensie waarmee we hier nog even niks kunnen. Vandaar dat we ook nog niks hebben gepubliceerd. Dat komt dus later als we thuis de boel nog eens bekijken en verwerken. Omdat het vandaag toch zo’n echte rustdag was zijn we ’s avonds maar op tijd naar bed gegaan.

Einde dag 24

1. Leo en Ria:
    Hallo Allemaal
    Heerlijk toch lekker warm hier sneeuwt het.
    Geniet er nog van en een hele goede reis terug en dan zien we elkaar.
    Gr van ons allemaal Leo en Ria
  2. Henk en Marcia Dwars:
    3 december 2012
    Hoihoi,heerlijk toch een rustdag!!!
    Geniet nog maar even van de warmte want hier is het berekoud :-)
    Bij deze ook alvast een goede reis terug gewenst!!!
    Groetjes Henk,Marcía,Bente en Mick!!!
  3. Chantal:
    3 december 2012
    Keals omdat jullie bijna weer terug komen heb ik even een liedje voor jullie :) http://www.youtube.com/watch?v=yYq-75ByFFU
  4. Rupertjes:
    3 december 2012
    Voor die film en foto's kunnen we een mooie avond organiseren.en alles bekijken onder het genot van een Grolsch op groot scherm
  5. Bennie en Gonnie:
    Hoi vakantiegangers,
    Geniet nog even van de laatste dag down under.
    Een hele goede terugreis gewenst.
    Bennie en Gonnie